poniedziałek, 16 grudnia 2013

Pomysły na prezenty dla kulinarnych zapaleńców


Święta już za pasem i to ostatni dzwonek by pomyśleć o prezentach. Jeśli zakupowy szał jeszcze przed Wami, to mam nadzieję że ten wpis choć trochę ułatwi Wam wybór wyjątkowego upominku dla kulinarnego freak'a. Moje zestawienie jest bardzo subiektywne, ale mam nadzieję, że pomysły o których przeczytacie za chwilę ucieszyłyby nie tylko kulinarnych blogerów, ale także miłośników gotowania oraz smakoszy :)



1. Gadżety kuchenne

Uwielbiam wszelkiego rodzaju drobiazgi, które umilają mi gotowanie. Od razu czas spędzony w kuchni wydaje się przyjemniejszy, kiedy mamy okazję użyć ulubionego młynka czy rozdrabniacza do czosnku. W takich akcesoriach specjalizuje się m.in. firma Chef'n. 

Flexicado



Garlic Zoom

Pepperball


2. Fartuszek


Nie wyobrażam sobie gotowania bez fartuszka. Szczególnie podczas pracy z mąką jest moim zdaniem niezbędny. Wkładamy fartuszek i od razu wyglądamy jakbyśmy nic innego poza gotowaniem nie robili w życiu. Pełen profesjonalizm! ;) A jeśli jest ciekawy, zabawny lub po prostu uroczy to idealnie nadaje się na prezent!






3. Foremki i papilotki

Bo kto nie lubi babeczek! Fikuśne kształty, niecodzienne formy, fantazyjne wzory na pewno zachęcą nas do rozpieszczania wypiekami swoich najbliższych :)




4. Deska do serów

Jeśli lubicie spędzać wieczory przy lampce wina, delektując się pysznym i aromatycznym serem, to taki zestaw jest Waszym must have! 


5. Książki kucharskie

Oczywiście nie można zapomnieć o książkach kucharskich, chociaż w dobie internetu nie są one już tak popularne. Mogą być to pozycje tematyczne, jak. np. kuchnia wietnamska lub staropolska, albo książki konkretnego szefa kuchni. Osobiście bardzo lubię Gordona Ramsaya, a książki Nigelli możecie prawdopodobnie znaleźć w promocji w związku z ostatnia aferą dotyczącą kucharki-celebrytki ;)





6. Zestawy przypraw


Czym byłoby gotowanie bez przypraw? Zioła z całego świata na pewno ucieszą każdego, kto lubi eksperymentować w kuchni. Możemy kupić gotowe zestawy, lub kupić stojaki na przyprawy i wypełnić je ulubionymi aromatami.




7. Kawiarka


Świetnym pomysłem jest też kawiarka. Miłośnikom kawy z pianką polecam Mukkę firmy Bialetti. Mukka służy nam już 2 lata i kawa z każdym dniem smakuje lepiej. Więcej o tym urządzeniu pisałam tutaj -> http://wolnoscsmakowania.blogspot.co.uk/2011/08/wyjatkowa-kawa.html



To tylko niektóre z pomysłów przychodzących mi do głowy. Jeśli pasją obdarowanego jest robienie zdjęć lub blogowanie, to na pewno ucieszy się wyjątkowym talerzykiem, ciekawą miseczką lub fikuśnym widelcem. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do świątecznych zakupów i nie jesteście rozczarowani tym mało kulinarnym wpisem :)  Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Fajne pomysły :) Najbardziej spodobały mi się fartuszki i sama bym takim prezentem nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki stojak na ksiązkę tez sie przyda blogerce/blogerowi

    http://centrumhandlowe.pl/produkt/55936-stojak-na-ksiazke.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 45 year-old Software Test Engineer III Deeanne Rewcastle, hailing from Listowel enjoys watching movies like "Resident, The" and Magic. Took a trip to Zollverein Coal Mine Industrial Complex in Essen and drives a Bentley 4 Litre "The Green Hornet". Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń